Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы.
Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?
Бөлім: |
6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы |
Педагогтің аты-жөні: |
Идрисова Кенжетай Тлеугабыловна |
Күні: |
13.04.2022 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы. Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Тәуекелдің Бұхара және Ташкент аймағындағы билеушілермен қарым-қатынастарынның ерекшеліктерін біледі. Көпшілік білім алушылар: Тәукел ханның қазақ жерін бір орталыққа біріктіру жолындағы қызметінің маңыздылығын түсінеді. |
Құндылықтарға баулу: |
«Ұлы Дала»,«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:Мұғалімнің сөзі: «Ұлы Дала өсиеттері» (Ұ) “Тумен мен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне патриоттық жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, патриоттық сезім,,бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||||||||
7мин
Жаңа сабаққа кіріспе
2мин |
Үй тапсырмасын тексеру
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын үй жұмысы тест,және салыстыру арқылы талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Тест 5 сұрақ және сәйкестендіру 5сұрақ ( бір-бірін тексеру (жауап тақтада шығады,әрбір дұрыс жауап 1 балл) Әрбір оқушыға бағалау парағы беріледі
1. Слайд арқылы тақырыпты анықтау: «Ол дүниедегі ең батыр, батыл және ер, сонымен қатар, Дешті Қыпшаққа даңқты болды» Бұхар хандығының тарихшы Хафиз-и Таныш. Тарихшы кім туралы айтуы мүмкін? Ол тұлғаны неліктен бұлай сипаттап отыр?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
23 мин. |
№2 тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады. |
Бейнебаян көру. https://youtu.be/Lm-4OlvWsKQ Топпен жұмыс: 1-топтың тапсырма: Тәуекелдің Орта Азияға жорықтарын картадан көрсетіп,жеңістердің маңыздылығын ашады Дескрипторлары: 1.Сырдария бойындағы қалалар үшін соғыстың барысы мен нәтижесін анықтайды. 2.Сырдария бойындағы алынған қалаларды атайды. 3.Картадан көрсетеді
2-топтың тапсырмасы: Тәуекелдің Ресейге елшілік жіберудегі себебін анықтап,нәтижесін баяндайды. Дескрипторлары: 1.Тәуекелдің Мәскеуге жіберген елшілігінің мақсатын анықтайды. 2.Ресей елімен болған келісімнің нәтижесін талдап айтады 3.Тағы да қай елмен одақ құруға тырысқанын анықтайды 3-топтың тапсырмасы: Тәуекел ханға мінездеме жазады.Ханның дипломатиялық шеберлігін,ерлігін сипаттайтын жеке қасиеттерін көрсетеді. Дескрипторлары: 1.Тәуекел ханның билік құрған жылдары мен оның кімдердің ұрпағы екенін анықтайды. 2.Тәуекелдің Қазақ даласына келуінің себептерін анықтайды. 3. Тәуекел хан туралы тарихшылардың деректерінен жеке қасиеттерін көрсете алады. Смайликтер арқылы бағалау
|
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері
Бағалау әдісі: «Бас бармақ»,өздерін-өздері балл арқылы бағалау 1-5балл |
||||||||||
|
№3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
5мин |
Кестеге Тәуекел ханның саясаты нәтижесінде қол жеткізген жетістіктерін жазыңыз.
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Тәуекел ханның саясаты нәтижесінде қол жеткізген негізгі 4 жетістігін анықтайды. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері
Мұғалімнің бағалауы «Мадақтау сөз» әдісі.
Бағалау 1-4 балл |
||||||||||
|
|
||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Бүгінгі сабақтың мазмұны түсінікті ме?Мақсатымызға жеттік пе?» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Кері байланыс:
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||||||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||||||