«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша  білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі 
Государственное учреждение «Отдел образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области» 

Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы.

 

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы.

Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?                                                                               

Бөлім:

6.4 Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

Педагогтің аты-жөні:

Идрисова Кенжетай Тлеугабыловна

Күні:

13.04.2022

Сыныбы:

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы.

Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар Тәуекелдің Бұхара және Ташкент аймағындағы билеушілермен қарым-қатынастарынның ерекшеліктерін біледі.

Көпшілік білім алушылар:

Тәукел ханның қазақ жерін бір орталыққа біріктіру жолындағы қызметінің маңыздылығын түсінеді.

Құндылықтарға баулу:

 «Ұлы Дала»,«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке  деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:Мұғалімнің сөзі: «Ұлы Дала өсиеттері»

(Ұ) “Тумен мен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне патриоттық жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Топқа бөлу

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, патриоттық сезім,,бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

  7мин

 

 

 

 

 

Жаңа сабаққа кіріспе

 

2мин

 Үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын үй жұмысы тест,және салыстыру арқылы талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Тест 5 сұрақ және сәйкестендіру 5сұрақ ( бір-бірін тексеру (жауап тақтада шығады,әрбір дұрыс жауап 1 балл) Әрбір оқушыға бағалау парағы беріледі

 

1. Слайд арқылы тақырыпты анықтау:

«Ол дүниедегі ең батыр, батыл және ер, сонымен қатар, Дешті Қыпшаққа даңқты болды»

Бұхар хандығының тарихшы Хафиз-и Таныш.

Тарихшы кім туралы айтуы мүмкін?

Ол тұлғаны неліктен бұлай сипаттап отыр?

 

 

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру. 

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

 

23 мин.

№2 тапсырма

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

Бейнебаян көру.  https://youtu.be/Lm-4OlvWsKQ

Топпен жұмыс: 1-топтың  тапсырма:

Тәуекелдің Орта Азияға жорықтарын картадан көрсетіп,жеңістердің маңыздылығын ашады

Дескрипторлары:

1.Сырдария бойындағы қалалар үшін соғыстың барысы мен нәтижесін анықтайды.

2.Сырдария бойындағы алынған қалаларды атайды.

3.Картадан көрсетеді

 

2-топтың тапсырмасы:

Тәуекелдің Ресейге елшілік жіберудегі себебін анықтап,нәтижесін баяндайды.

Дескрипторлары:

1.Тәуекелдің Мәскеуге жіберген елшілігінің мақсатын анықтайды.

2.Ресей елімен болған келісімнің нәтижесін талдап айтады

3.Тағы да қай елмен одақ құруға тырысқанын анықтайды

3-топтың тапсырмасы:

Тәуекел ханға мінездеме жазады.Ханның дипломатиялық шеберлігін,ерлігін сипаттайтын жеке қасиеттерін көрсетеді.

Дескрипторлары:

1.Тәуекел ханның билік құрған жылдары мен оның кімдердің ұрпағы екенін анықтайды.

2.Тәуекелдің Қазақ даласына келуінің себептерін анықтайды.

3. Тәуекел хан туралы тарихшылардың деректерінен жеке қасиеттерін көрсете алады.

Смайликтер арқылы бағалау

 

6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

 

 

Бағалау әдісі: «Бас бармақ»,өздерін-өздері балл арқылы бағалау 1-5балл

 

№3-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

 

5мин

Кестеге Тәуекел ханның саясаты нәтижесінде қол жеткізген жетістіктерін жазыңыз.

 

Дескриптор:              Жалпы – 4 балл.

-Тәуекел ханның саясаты нәтижесінде қол жеткізген негізгі 4 жетістігін анықтайды.

6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

 

Мұғалімнің бағалауы

«Мадақтау сөз» әдісі.

 

Бағалау 1-4 балл

 

 

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.

 

«Бүгінгі сабақтың мазмұны түсінікті ме?Мақсатымызға жеттік пе?» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Кері байланыс:

 

Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

Не түсініксіз?

Нені білгіңіз келеді?

Мақсатымызға жеттік пе?

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

 

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

 

Описание: Картинки по запросу бас бармақ әдісі

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

 

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

  2:

                   

 

Жаңартылған күні: 18.04.2022 15:22
Құрылған күні: 18.04.2022 16:02

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі
Текст